ଫେରିଲା ପପୁଲାର୍ 349 ଜିଓ ରିଚାର୍ଜ ପ୍ଲାନ୍

ଦେଶର ସର୍ବବୃହତ ଟେଲିକମ୍ କମ୍ପାନୀ ରିଲାଏନ୍ସ ଜିଓ ଏହାର ୟୁଜର୍ସଙ୍କୁ ଏକ ବଡ଼ ଖୁସି ଖବର ଦେଇଛି।ଦେଶର ଜଣାଶୁଣା ଶିଳ୍ପପତି ତଥା ରିଲାଏନ୍ସ ଇଣ୍ଡଷ୍ଟ୍ରିଜ୍‌ର ମାଲିକ ମୁକେଶ ଅମ୍ବାନୀ ଜିଓ ବ୍ୟବହାରକାରୀଙ୍କ ପାଇଁ ତାଙ୍କର ଲୋକପ୍ରିୟ ରିଚାର୍ଜ ପ୍ଲାନ୍ ପୁଣି ଥରେ ଲଞ୍ଚ କରିଛନ୍ତି। ସମ୍ପ୍ରତି, ରିଲାଏନ୍ସ ଜିଓ କମ୍ପାନୀ ଏହାର ରିଚାର୍ଜ ପ୍ଲାନ୍‌ର ମୂଲ୍ୟ ବୃଦ୍ଧି କରିଥିଲା, ଯେଉଁଥିପାଇଁ ବ୍ୟବହାରକାରୀଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ ଅସନ୍ତୋଷ ଦେଖିବାକୁ ମିଳିଥିଲା।ଜୁଲାଇ ୩ରେ, କମ୍ପାନୀ ଏହାର ରିଚାର୍ଜ ଯୋଜନାଗୁଡିକର ମୂଲ୍ୟ ୧୨.୫% ​​ରୁ ୨୫% କୁ ବୃଦ୍ଧି କରିଥିଲା, ଯେଉଁ କାରଣରୁ ଉପଭୋକ୍ତାମାନେ ବହୁତ ଅସନ୍ତୋଷ ପ୍ରକାଶ କରିଥିଲେ।


ମୂଲ୍ୟ ବୃଦ୍ଧି ହେତୁ ବ୍ୟବହାରକାରୀଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ ଅସନ୍ତୋଷ ଦେଖାଦେଇଥିଲା। ଏହି ଅସନ୍ତୋଷକୁ ଧ୍ୟାନରେ ରଖି କମ୍ପାନୀ ଏହାର ସବୁଠାରୁ ପପୁଲାର ରିଚାର୍ଜ ପ୍ଲାନକୁ ଏକ ନୂଆ ଶୈଳୀରେ ଲଞ୍ଚ କରିଛି। ୩୪୯ ଟଙ୍କା ପ୍ରିପେଡ୍ ରିଚାର୍ଜ ପ୍ଲାନ୍ ପୁନଃ ଆରମ୍ଭ ହୋଇଛି- ଉପଭୋକ୍ତାମାନଙ୍କ ମତାମତକୁ ଦୃଷ୍ଟିରେ ରଖି କମ୍ପାନୀ ଏହାର ୩୪୯ ଟଙ୍କା ପ୍ରିପେଡ୍ ଯୋଜନା ପୁଣିଥରେ ଲଞ୍ଚ କରିଛି, ଯାହାର ନାମ “ହିରୋ 5G”। ଏହି ପ୍ଲାନ୍‌ରେ, ବର୍ତ୍ତମାନ ଉପଭୋକ୍ତାମାନେ ୨୮ ଦିନ ପରିବର୍ତ୍ତେ ୩୦ ଦିନର ଭ୍ୟାଲିଡିଟି ପାଇବେ।


ଏହାର ଅର୍ଥ ହେଉଛି ଉପଭୋକ୍ତାମାନେ ବର୍ତ୍ତମାନ ଆଉ ୨ ଦିନର ଭ୍ୟାଲିଡିଟି ପାଇବେ। ଏହା ବ୍ୟତୀତ ଏହି ପ୍ଲାନ୍‌ରେ ଅସୀମିତ କଲିଂ ଏବଂ ଦୈନିକ ୧୦୦ SMSର ସୁବିଧା ମଧ୍ୟ ଉପଲବ୍ଧ। ଅସୀମିତ 5G ଡାଟାର ଲାଭ- ଏହି ପ୍ଲାନର ବିଶେଷତ୍ୱ ​​ହେଉଛି ଏଥିରେ ଉପଭୋକ୍ତାମାନେ ଅସୀମିତ 5G ଡାଟା ପାଇବେ। ଯଦି ଆପଣଙ୍କର 5G ସ୍ମାର୍ଟଫୋନ୍ ଅଛି ଏବଂ Jioର True 5G ସେବା ଆପଣଙ୍କ ଅଞ୍ଚଳରେ ଉପଲବ୍ଧ, ତେବେ ଆପଣ ଅସୀମିତ 5G ଡାଟା ପାଇପାରିବେ। ଏହି ଯୋଜନାରେ, ଉପଭୋକ୍ତାମାନେ ପ୍ରତିଦିନ ୨ଜିବି ଡାଟା ପାଇବେ, ଯାହା ପୂର୍ବରୁ ୫୬ଜିବି ଥିଲା ଏବଂ ବର୍ତ୍ତମାନ ଏହା ୬୦ଜିବିରେ ପରିଣତ ହୋଇଛି।


୨୯୯ ରୁ ୩୪୯ ଟଙ୍କାକୁ ବୃଦ୍ଧି- ପୂର୍ବରୁ ଏହି ଯୋଜନାର ମୂଲ୍ୟ ୨୯୯ ଟଙ୍କା ଥିଲା, କିନ୍ତୁ ଜୁଲାଇ ୩ରେ ବୃଦ୍ଧି ପରେ ଏହାକୁ ୩୪୯ ଟଙ୍କାକୁ ବୃଦ୍ଧି କରାଯାଇଛି। ତେବେ, ଉପଭୋକ୍ତାମାନଙ୍କୁ ସନ୍ତୁଷ୍ଟ କରିବା ପାଇଁ କମ୍ପାନୀ ଏହି ପ୍ଲାନ୍‌ରେ ଅନେକ ଉନ୍ନତି କରିଛି। ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ଯୋଜନାରେ ମଧ୍ୟ ପରିବର୍ତ୍ତନ କରାଯାଇଛି- ଏହା ପ୍ରଥମ ଘଟଣା ନୁହେଁ ଯେ କମ୍ପାନୀ ଏକ ପ୍ଲାନ୍ ଆରମ୍ଭ କରିଛି କିମ୍ବା ଏଥିରେ ପରିବର୍ତ୍ତନ ବି କରିଛି। ଏହାପୂର୍ବରୁ କମ୍ପାନୀ ଏହାର ୧୧୯୯ ଟଙ୍କା ଯୋଜନାକୁ ୨୦୦ ହ୍ରାସ୍ କରି ୯୯୯ ଟଙ୍କା କରିଥିଲା।


ଏହା ବ୍ୟତୀତ ଏହି ଯୋଜନାର ଭ୍ୟାଲିଡିଟି ୮୪ ଦିନରୁ ୯୮ ଦିନକୁ ବୃଦ୍ଧି କରାଯାଇଥିଲା। ଏହି ପ୍ଲାନରେ, ଉପଭୋକ୍ତାମାନେ ପ୍ରତିଦିନ 2GB ଡାଟା, ୧୦୦ SMS, ଏବଂ ଅସୀମିତ କଲ୍ ସୁବିଧା ପାଆନ୍ତି। ରିଲାଏନ୍ସ ଜିଓ ନିକଟରେ ରିଚାର୍ଜ ପ୍ଲାନ୍‌ ଗୁଡିକର ହାର ବୃଦ୍ଧି କରିଥିଲା ​। ବର୍ତ୍ତମାନ, ଉପଭୋକ୍ତାମାନଙ୍କର ଆବଶ୍ୟକତାକୁ ଧ୍ୟାନରେ ରଖି ଏହା ଏହାର ଯୋଜନାରେ ପରିବର୍ତ୍ତନ କରୁଛି, ଯାହା ଦ୍ବାରା ଉପଭୋକ୍ତାମାନେ ଉନ୍ନତ ସେବା ପାଇପାରିବେ।

SHARE BY